Friday, October 31, 2008

DANAIAlicious

Now on my newest everly feature meet my kasheterlong friendterific..

well mga bloggerista this is my friend danaia from the the land of narnia hahahahah....echos lng
Danaia is one of my closest friend from my beloved kilid rio......
but with some unfortunate events nag stoppage ang mega ko from kilid rio bcause of personal chenelyn.... but still prettyful pa rin..... Galing MAs ko eh.... heheheheh

super simplicity lng ang beauty sang sinech nga mega ko but feroshima kung super uhaw
uhaw?....... heheheheh se ano pa b!
MEN
hahahahahahahahahah,,,,,
Jena ekekek lng...

Mr. O medyo feelsu nya man ang mga chinito.......
pero super paandam na me kay basi ma super tiktikan mo sya kag ma echosan sa Okrayero....
chelyn, cheneloo, skaleverge,cheverleeee
hahahahahaha...

well tani super makilaykil nyo sya kay para busog kamo pirme... hahahahahahahahahahaha.......timawa galorios ... and lastly super hatred namon ang monster of the week well super la ko pa na feature but sooner u can see her..... her namesung haaaaaayyyy..... SECRET muna...... hahahahahahahahahahahahaahhahahahahahahahahaha

No comments: